divendres, 5 de setembre del 2008

BRUTAL


L'actuació dels diables, tant en el ball parlat com en la carretillada, brutal. Però si m'he de quedar amb un moment de la festa (bé, dos, perquè l'encesa final de la carretillada, sens dubte, genial) em quedo amb el versot de la Núria. Aquest any no he pogut anar a cap assaig de versots, així que per mi era sorpresa total. Jo, que soc de "Barçalona", no hi hagut manera que em sortís l'accent donat per ella. Potser és que no soc ben bé de la mateixa zona de Barna, o potser com em deien: és que tu ja estàs molt adaptada a la Torre.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Bones
davant de les últimes accions d'Albert Rivera (c's) us proposo que el dia 11 de Setembre les nostres blogs pengem l'Estelada. En el fons són les nostres cases virtuals. Aquí us podeu baixar l'Estelada www.marroca.blogspot.com
Salut