dissabte, 5 d’abril del 2008

RECORDS



Dissabte, dia de neteja i d'actualització del bloc. Tenia temes per escriure, però fent neteja he trobat un cd de fotos de quan vaig anar a Sevilla amb ma germana i una amiga (cd fet per la Pili). M'ha fet il·lusió (i molta) doncs no en tenia cap, ja que fa un parell de mesos ens van entrar a casa i es van endur els portàtils, les càmeres de fotos i la de video. No tenia cap foto de res, ni de l'Auca (a excepció d'un parell de cd's, però amb la d'activitats que vàrem fer allà, us imagineu que amb un parell no tinc ni un 2%). No tinc el video de l'últim dia, ni del viatge a Madrid (regal de reis per ma mare), ni de Paris, ni de Lisboa, en fi, cap de l'era digital. Ja sé que es passen a cd, però fa mandra i dius, demà, ja ho faré demà que tindré més temps. Del viatge a Madrid, vaig començar a fer un àlbum (d'aquells de Fotoprix), el tenia gairebé enllestit i m'estava quedant de conya. Si m'hagués donat temps a enviar-ho...


Però que els donguin, perquè el que tinc al cap, segur que no m'ho poden treure mai!
(La foto és als Reales Alcazares, xulíssim)