dimecres, 11 de juny del 2008



Treballo al polígon Roques Planes. Ahir o abans d'ahir vaig veure a la rotonda que hi ha al costat de la benzinera uns operaris treballant amb un munt de lletres blanques i més material per terra. Què deu ser això? Propaganda d'estiu? PortAventura ha canviat a Woody Woodpecker(per mi sempre serà el Pájaro Loco) per una altra estratègia comercial? Tan hortera com la de l'ocell? Doncs NO! pitjor. Amb els nostres caleronets, algú ha decidit posar en lletres enooooooormes el nom de la nostra població, no fos cas que els pobrets turistes (com si no sabéssin que entren a La Torre) es perdin i passin de llarg (Altafulla ja en té prou de turistes, aquests són noooooostres). Però no tenint prou amb les lletres, darrera hi ha l'escut i a sobre una corona, amb bandera espanyola inclosa, que potser no era la intenció, però és el que sembla, o potser soc jo que ho he vist malament, però m'haureu de perdonar, perquè la visió, la veritat, m'ha despistat tant, que he hagut de donar cop de volant per entrar al polígon i no continuar donant tombs a la rotonda per acabar de creure-m'ho.


A qui se li hagi acudit, espero que pugui dormir bé, perquè jo, encara tinc malsons de lletres gegants que em persegueixen...

1 comentari:

rafael ha dit...

Hola Nuria..me paso por tu blog y de esta manera conocerte. Gracias por tu comentario, pues seras siempre bienvenida; Estamos en contacto ¿ Vale? ..un besito